Tuesday 9 October 2012

Ince Triko Elbise

 
Takip edenler bilir, kumas pazarindan ucuza aldigim kumaslarin üzerine meshur uzun tunik / tisörtümü koyup, kesip biçmek gibi bir dikis teknigim var!  :)
Dün yine pazara bir ugradim ve bu ince triko parçayi aldim 3 euroya.
 


Önce kumasi dörde katladim , daha sonra model tunigi boydan ikiye katlayarak kumasin üzerine koydum ve asagida görüldügü sekilde kestim.



Daha sonra kumasi açtigimda iki adet böyle kaftanimsi parcam oldu :)
Ön parcaya hafif yaka oydum. ( kafama göre )
Ters çevirip 2'ser santim icten igneledim ve üzerime giyip denedim. Igneler batmasin, canimi yakmasin diyenler ve üsenmeyenler teyelleyebilirler.
Kumasim çizgili oldugundan ön ve arka parçalarin ayni renkli çizgilerinin birbirine denk gelmesine dikkat ederek igneledim ve diktim.
Yaka , etek ve kol uçlarinda dikis görünsün istemedigimden elimde kivirip diktim.
 


Hepsi bu! :)


Sonbahar renklerinden bir elbisem oldu! :)


11 comments:

  1. Süper olmuş.Tabi içindeki hatunu unutmamak lazım.Fizik düzgün olunca elbisenin kusuru olurmu hiç:))Güle güle giy canım...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çok tesekkürler Hobby Dünyasi güzel yorumun, iltifatlarin için... sevgiler :)

      Delete
  2. Sen oralarda bir pratik dikiş kursu falan aç artık yahu bu böyle olmayacak :) Çoook güzel oldu bu yine canımcım, cesaretini tekrar tebrik ettim :) Kırmızı kolye iyi olmuuuuş ;)İçindeki elbiseden de güzel maşallah ta elbise ondan da güzel duruyor bu arada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serpil'im benim de hosuma gitti sonuç, kumasi görünce bu elbise direkt gözümde canlandi...böyle basladigim isler içime sinerek sonuçlaniyor...Tesekkürler iltifatlar için, simardim :)

      Delete
  3. çok şık ve çok pratik, bayıldım!!

    ReplyDelete
  4. Çok güzel olmuş.Trikoyu dikmek o kadar da kolay değil. Renkler de çok hoş.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkürler, sansim yaver gitti sanirim :)

      Delete
  5. Harika olmuş. Renkler hoş. Triko dökümlü duruyor. Tabii ki taşıyan mankenin zerafetinin de payı var:)) Kutluyorum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay ay ne güzel iltifatlar, tesekkürler Begonvilli Ev :)

      Delete
  6. harika olmuş valla bayıldım :)

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar