Thursday 24 November 2011

Kirlentmania!


    















Gönül isterdi ki iki tane olsun bu yastiklardan ama kahverengi ipim bitti, kagidini saklamadigimdan markasini bilmiyorum iplerin. Neyse bir taneyle idare edelim. Yine sevdigim renkler birarada. Once kumas kilif diktim yastiga, sonra ördügüm bu parcayi ön yüze diktim. Arkasi kumas yastigin.            
           Bu örgümü ucundan kiyisindan bu yazimda göstermistim. Tamamlandi ve digerlerinin arasina katildi.

Yastik savasina beklerim! :)

10 comments:

  1. Renkler çok hoş, koltuğunuza da çok güzel uymuş. Ellerinize sağlık.

    ReplyDelete
  2. harika görünüyorlar... elinize sağlık.
    sevgiler

    ReplyDelete
  3. Çok güzel olmuş, tek diye üzülmeyin kanepeyi çeşit çeşit doldurmuşlar, yanına bir başkası da gelince onlar zaten bir takım olacaklar :) ellerinize sağlık..

    ReplyDelete
  4. gelirim şekerim ama sana yastık atamam ki ben :))) çok güzel olmuş bu sonuncu da ;emeğine sağlık, bence elindeki renklerle, kahverengiyi boş vererek te yapabilirsin çok canın çekiyorsa bir tane daha:)

    ReplyDelete
  5. el emegi goz nuru nasil da kiymetliler, super gorunuyorlar. bana da beklerim, sevgiler :)

    ReplyDelete
  6. vavvvv gerçekten pek güzel bir uyum arzucum.varsın ip olmasın böyle kombin çok daha güzel olmuş ellerine sağlık

    ReplyDelete
  7. ellerine sağlık çok güzel olmuş renkleride ayrı güzel

    ReplyDelete
  8. Cok tesekkürler güzel yorumlariniz icin :)

    ReplyDelete
  9. Yok yok, bunlarla savaşılmaz, kıyamam :)
    Renk seçimi, örgüler, uyum, herşey mükemmel ellerine sağlık :)

    ReplyDelete
  10. renkler çok uyumlu çok şık olmuş ellerine sağlık

    ReplyDelete

Popüler Yayınlar